Schoolfeest Army

18 - 03 - 2016

Ongeveer een maand voordat het schoolfeest gepland was begon de feestcommissie met de voorbereidingen. Wie gaat er draaien? Wat wordt het thema? Wie gaat wat regelen? Elke maandag in de grote pauze kwam de feestcommissie bijeen om alles te bespreken. Na nogal eventjes overleggen zijn we overal uitgekomen. DJ remy, een gast, en Badd Dimes gingen draaien en het thema werd Army. Super leuk natuurlijk, dat thema, maar er moest nog van alles geregeld worden. Als je bij de feestcommissie zit is het niet alleen naar het schoolfeest gaan, van te voren moet ook van alles geregeld worden. Iedereen kreeg een taak voor de laatste dingetjes. Er moest nog gepromoot worden voor de kaart verkoop, een brief naar de buurt gestuurd worden en het rooster voor wie wat doet op de avond zelf moest gemaakt worden. Je leert alles over plannen en organiseren. Gelukkig is alles goed gegaan en is het schoolfeest een knal feest geworden! (Jill Kouwenhoven, klas 4)