Winterparty

09 - 12 - 2016

Op 9 december was het zover! Het eerste schoolfeest van het schooljaar. De decembermaand is een donkere maand waarin de winter begint. Het thema ‘Winterparty’ was geïnspireerd op deze maand. De voorbereidingen van het schoolfeest begonnen een maand eerder. Een groep van enthousiaste vierdejaars leerlingen onder begeleiding van een drietal even enthousiaste docenten hielden de eerste brainstormsessie. Dit jaar riepen we de hulp in van besteschoolfeesten.nl. Zij hadden een mooi aanbod om een complete set neer te zetten inclusief licht, geluid, discoballen en een confettikanon. De feestcommissie had de aula omgetoverd in een wit-groen-rode-met-sterren-en lichtjes-behangen landschap. De eerste leerlingen kwamen om 20.00 uur binnendruppelen. De eerste 100 leerlingen kregen allemaal een kerstmuts. De vloer lag vol met ballonnen en het was een vrolijk gezicht om 100 huppelende kerstmannen- en vrouwen met de ballonnen zien spelen. Na een uur of anderhalf waren alle leerlingen en introducees binnen. De eerste dansmoves werden voorzicht gemaakt. Heel anders was het rond 23.00 uur waarbij iedereen op de dansvloer keek naar de moves van de heer Jeninga. Zijn moves zijn onnavolgbaar en zorgden voor de nodige hilariteit. De leerlingen waren geïnspireerd en tot het einde werd er vrolijk verder gesprongen, gehakt, gedanst en gefeest. Het eerste feest van het schooljaar was een succes en we verheugen ons al op het volgende feest. Met deze enthousiaste feestcommissie gaat het zeker lukken!