Concours beeldend

26 - 02 - 2017

Op zondag 26 februari was de opening van het leerlingen concours bij Kadmium. Leerlingen van verschillende middelbare scholen hadden beeldend werk gemaakt rond het thema "Me, community and mass". Er deden zes leerlingen uit de examenklas Kunstvakken2 van de locatie Hof van Delft mee. Bij de opening werd een praatje gehouden door Joost Konings, waarin werd vermeld dat ze heel blij waren dat nu ook de mavo van het CLD vertegenwoordigd was. Na het bewonderen van elkaars tentoongestelde werk en de nodige complimenten volgde een drankje op de opening van de tentoonstelling. De deelnemers kregen een leuk creatief presentje voor deelname. De tentoonstelling is nog te bezichtigen tot 25 maart 2017 bij Kadmium aan het St. Agathaplein (tegenover het Prinsenhof) in Delft.