PTA-gala

02 - 02 - 2017

Op donderdagavond 2 februari was het jaarlijkse PTA-gala voor klas 3. Dit gala vraagt altijd veel voorbereiding en dan voornamelijk voor de dames. Gedurende de dag horen wij in de gangen allerlei vragen: “Welke jurk ga ik aandoen, ga ik op hakken of toch maar op platte schoenen, haren opgestoken of toch maar los?” En dan moeten de leerlingen ook nog wat te eten mee brengen. Om 18:00 uur druppelen de eerste leerlingen binnen, in prachtige outfits en met het haar netjes in de gel/lak. Dit jaar was er een verscheidenheid aan voedsel wat erg fijn was na jaren alleen maar taart en snoep. Er werd aan lange tafels met elkaar gegeten en gelachen. Na een opruimronde had de band zich geïnstalleerd en kon het dansen beginnen. Al met al een geslaagd PTA-gala.