Onderwijs

Het Christelijk Lyceum Delft (CLD) is een brede scholengemeenschap voor voortgezet onderwijs. Onze school is onderdeel van de Stichting Christelijk Onderwijs Delft e.o. (SCO Delft e.o.). We bieden opleidingen op vmbo, mavo, havo, atheneum en gymnasium niveau. Vormend en vernieuwend onderwijs, waarin vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal staan.

Het CLD Hof van Delft staat voor degelijk en innovatief onderwijs met voldoende keuzemogelijkheid om eigen talenten te ontdekken. Vanuit Positive Behavior Support (PBS) werken wij aan een positief pedagogisch klimaat in school en bieden volop uitdaging in ons mavo- en havo onderwijsaanbod.

Vanuit een sterk mentoraat begeleiden wij leerlingen in studievaardigheden, organiseren en plannen. De begeleiding in ´Leren leren´ laten wij overvloeien in ´Leren kiezen´ waardoor iedere leerling in staat wordt gesteld zijn/haar talenten in te zetten voor de samenleving.

In de onderliggende pagina's is informatie beschikbaar over het onderwijs op deze locatie. Neemt u in geval van vragen even contact met ons op, wij beantwoorden uw vragen graag.