Mavo/havo

Op de locatie Hof van Delft kun je de eerste drie klassen van de havo volgen of een mavo-diploma halen. Als je havo doet, stroom je na drie jaar door naar de locatie Molenhuispad om daar je opleiding af te maken. Met een mavo diploma kun je een beroepsopleiding volgen op het mbo of naar havo 4.

Praktisch

Kennis is belangrijk; ook belangrijk is wat je ermee kunt doen. Daarom zijn er in veel lessen praktische oefeningen. Er zijn ook projecten, waar je toepast wat je geleerd hebt.

Samenwerken

Werken op een kantoor of in een werkplaats doe je nooit in je eentje. Daarom moet je goed kunnen samenwerken. Dat oefenen we in lessen en projecten. Maar ook bij allerlei buitenschoolse activiteiten zoals open podium, schoolfeest.

Gezellig

De locatie Hof van Delft is niet groot. Eigenlijk kent iedereen wel de meeste andere leerlingen. Dat maakt dat er een veilige sfeer heerst. Daarin kan goed geleerd worden.