Schoolboeken

Bij het verstrekken van schoolboeken hanteren wij de voorwaarden als vermeld in het “Reglement Boekenfonds”.

Het CLD heeft een intern boekenfonds. Er hoeven geen schoolboeken te worden besteld. De benodigde boeken worden door de school geleverd. Alle boekenpakketten worden in de zomervakantie samengesteld. Alle leerlingen ontvangen een uitnodiging om het pakket op te komen halen op school. Het uitreiken van de pakketten zal eind augustus plaatsvinden.

Bij het boekenpakket wordt een begeleidingsbrief met informatie uitgereikt. Het boekenpakket wordt met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Toch kan het voorkomen dat een boek ontbreekt, dat er een verkeerd boek is ingepakt of dat een boek zo ernstig is beschadigd dat het onbruikbaar is geworden. Controleer daarom het pakket zorgvuldig. Als er gebreken worden geconstateerd, dan kan dit worden aangegeven door online een formulier in te vullen. Dit formulier vindt u hier.

Naast de “gratis” schoolboeken moeten de leerlingen zelf een aantal les- en ondersteunende materialen aanschaffen:

Contactpersoon voor de locatie Hof van Delft in geval van vragen m.b.t. schoolboeken: mevrouw J. (Josha) Moerman (T: 015 2684370)

Overige nuttige informatie: