Projectweek 1

24 - 02 - 2017

In de week van 20 t/m 24 februari heeft één van onze twee projectweken plaatsgevonden. In klas 1 is een musical gemaakt met het project 'flitsen'. In klas 2 is gewerkt aan de presentatietechnieken met een circusvoorstelling en presentatie over een gezondheidsthema in het project 'gezonde school'. Klas 3 is aan de gang gegaan met het project 'anti-fascisme' waarbij onder andere het Anne Frank huis, kamp Vught en kamp Westerbork zijn bezocht. In 4 havo en 5 vwo zijn leerlingen in contact gekomen met externe partijen met een eigen onderzoek of project wat uiteindelijk met een presentatie is afgesloten. Leerlingen van 4 vwo zijn extern aan de slag gegaan en de examenklassen hebben proefexamens gemaakt. We kijken al met al terug op een leerzame week!