diploma-uitreiking havo

04 - 07 - 2017

Op 4 juli kregen alle havo-geslaagden van het CLD hun diploma. Vanwege het grote aantal geslaagden was er een middagronde voor drie klassen en een avondronde voor de overige vier. Bij binnenkomst werden de geslaagden en hun genodigden ontvangen met ‘champagne’ en via de rode loper richting aula gebracht. Dat wil zeggen: alleen de genodigden gingen naar de aula, want de geslaagden moesten nog even wachten. Samen met hun mentoren werden ze in een apart lokaal opgevangen en met echte ‘square caps’ uitgedost om even later onder luid applaus en muziek alsnog de aula binnen te komen. Ze namen plaats op het podium en werden toegesproken door hun teamleider afgewisseld met prachtige zang van Hanne Smith en muzikaal cabaret door Rick van Gent, Dion Platschorre en Stan Molenaar. Daarna was er het traditionele fotomoment op de nieuwe grote trap waar de hoedjes de lucht in vlogen en gingen de geslaagden en genodigden per klas naar een lokaal om door hun mentoren persoonlijk te worden toegesproken en hun diploma in ontvangst te nemen. Zowel de middag- als de avondronde werd afgesloten met een leuke borrel in het auditorium. Leerlingen uit 4 havo hebben daar alle gasten drankjes en hapjes geserveerd.