Onderwijs

Het Christelijk Lyceum Delft (CLD) is een brede scholengemeenschap voor voortgezet onderwijs. Onze school is onderdeel van de Stichting Christelijk Onderwijs Delft e.o. (SCO Delft e.o.). We bieden opleidingen op vmbo, mavo, havo, atheneum en gymnasium niveau. Vormend en vernieuwend onderwijs, waarin vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal staan.

Het Christelijk Lyceum Delft staat voor degelijk en innovatief onderwijs met naast de traditionele opleidingen ook de mogelijkheid om te kiezen voor het technasium of voor technologische programma's op mavo niveau en in de beroepsgerichte leerwegen. We ondersteunen de leerlingen bij het maken van een keuze voor de richting die het beste bij ze past. Zo wordt elke leerling in staat gesteld, met de juiste begeleiding, zijn of haar eigen talenten in te zetten voor de samenleving. Drie locaties, waar ruim 2400 leerlingen zich voorbereiden op hun carrière.

De locatie Molenhuispad is de havo/vwo locatie. In de onderliggende pagina's is informatie beschikbaar over het onderwijs op deze locatie. Neemt u in geval van vragen even contact met ons op, wij beantwoorden uw vragen graag.