Leerlingen

Wat zijn voorbeelden van activiteiten voor en door leerlingen op de locatie Hof van Delft?

Leerlingenraad

Leerlingen zijn gesprekspartner van de directie en schoolleiding in de leerlingenraad. Zo kun je meedenken en meepraten over onderwijskundige en andere zaken die belangrijk zijn voor leerlingen.

Werkweken

Als leerling in 3-mavo ga je op werkweek, waarbij je kunt kiezen uit verschillende bestemmingen.

Open podium

Op de locatie Hof van Delft hebben we een open podium. Op deze avond kan iedereen zijn/haar talenten vertonen aan leerlingen, docenten en ouders!

Sport

Ben jij sportief? Er zijn vertegenwoordigende teams op interscolaire toernooien in diverse takken van sport, gestimuleerd door de docenten bewegingsonderwijs. Initiatieven van leerlingen zijn altijd welkom. Volg jij straks het vak LO2? Dan ga jij in klas 4 ook op ski-reis met de klas!

Cultuurtraject

Het CLD participeert in het Delftse cultuurtraject, waarbij culturele evenementen in of buiten de school worden georganiseerd en waarbij je kunt deelnemen aan buitenschoolse culturele evenementen.

Hulpmentoraat

Vind je het leuk eerstejaars te helpen in de school wegwijs te worden en de mentor van de brugklassers te assisteren bij bepaalde klassenactiviteiten? Dan kun je solliciteren naar het hulpmentoraat.

Schoolfeesten

Als leerling heb je in ieder leerjaar wel een schoolfeest. Ieder feest heeft een thema dat tijdens deze gezellige avonden centraal staat.