Spetterende optredens

14 - 04 - 2016

Al een tijdje geleden brak een ‘mystery guest’ in tijdens de lessen om het Open Podium aan te kondigen. Iedereen met een talent voor wat dan ook mocht zich aanmelden voor de audities. Na de audities is er hard geoefend door zowel leerlingen als docenten. Donderdag 7 april was het zover! Om 18:00 uur verzamelden alle deelnemers zich al in de aula, want er was een heerlijke pizza voor iedereen besteld. Zo kon iedereen zich alvast op een ontspannen manier voorbereiden op een spannende avond. Om 19:30 uur zat de aula bomvol en kon het open podium beginnen. Het publiek werd getrakteerd op een afwisselend programma, met onder andere zingende en dansende leerlingen, een spectaculaire turnact, rappende docenten en een letterlijk spetterende drumbattle.