Kerstviering

23 - 12 - 2016

Vrijdag 23 december was de laatste dag voor de kerstvakantie. Zoals gebruikelijk was er ook dit jaar een kerstviering in de Vierhoven kerk naast onze school. Ook dit jaar was er een samenwerking tussen docenten en leerlingen. Zo werd er gezongen en gerapt. Het thema dit jaar was “Op weg”. Hoe fijn het kan zijn als je op weg kunt zijn naar een thuis, een plek waar je je fijn voelt. Dit kan dichtbij zijn maar ook ver weg. Hierbij werd ook het doel bekend gemaakt voor onze “Goeden doelen dag” die zal starten op 12 april om 12:00. Dit is zijn 2 organisaties, Kinderhulp Afrika en Nafasi welfarehome in Uganda. Beiden vangen weeskinderen op en proberen hen een thuis te geven. Collega Anneke Siepelinga doet vrijwilligerswerk bij deze organisaties en komt regelmatig in de opvanghuizen. Na de kerstviering waren de leerlingen vrij en kon de vakantie beginnen!