Open Dag 2017

04 - 02 - 2017

Het kiezen van een school is best spannend. Om de leerlingen van groep 8 daarbij te helpen hebben we vier keer op woensdag een inloopmiddag gehouden. Veel leerlingen (en ouders) bleken het leuk te vinden tijdens een “gewone” schooldag te kunnen zien hoe het er bij ons op school aan toe gaat. Het waren gezellige en druk bezochte middagen. Daarnaast organiseerden we op zaterdag 4 februari onze Open Dag. Er waren demonstraties bij talentontwikkeling, Techniek & toepassing en LO2, bezoekers konden proefjes doen bij scheikunde, bij muziek verschillende instrumenten bespelen, bij wiskunde ontdekken wat je met wiskunde allemaal kunt, en nog veel meer. Onze leerlingen hebben overal bij geholpen en veel rondleidingen gegeven. We hebben laten zien dat we een gezonde school zijn die bezig is met Eco-Schools om een duurzame school te worden. Van schoolfeesten tot leerlingenraad en werkweken, er was informatie over allerlei onderwerpen. Dat de sfeer goed was, is wel te zien op de foto’s!