American Houseparty

17 - 03 - 2017

Het thema van het schoolfeest van 17 maart was ‘American Houseparty’. Een heuse popcornmachine zorgde voor een lekkere geur in de school. De slingers werden opgehangen en de eerste 100 leerlingen kregen een rode cup waaruit ze de hele avond konden drinken. Ongeveer 200 leerlingen hadden een kaartje gekocht voor het schoolfeest. De eerste leerlingen kwamen om 20.00 uur binnendruppelen waarna het al snel vol liep. De leerlingen stonden de hele avond op de dansvloer en gingen los op de muziek van de DJ van de ‘De beste schoolfeesten’ en natuurlijk op de muziek van de heer Jeninga, alias ‘DJ Azuro’. De sfeer was uitstekend en naarmate de avond vorderde werd het warmer in school. Na het drinken van een (fris)drankje gingen de leerlingen weer vrolijk verder en er werd gedanst tot het laatste plaatje.