Brugklasfeest

PROUD TO BE FOUT! Voor het brugklas feest van dit jaar zijn alle brugklassers fout gekleed. Ze hebben allemaal iets lekkers meegenomen. Ook de brugklasmentoren, docenten en hulpmentoren zijn lekker gek gekleed. Als iedereen binnen is zetten de kinderen hun eten neer. Wat ziet dat er lekker uit! Iedereen geniet van het eten en kletst gezellig met zijn/haar vrienden.Terwijl de DJ’s hun muziek klaarzetten ruimen we met ze allen de tafels op, want we gaan nog even feesten! Iedereen danst en zingt erop los en de jury kiest de leukste outfit bij een meisje en bij een jongen. Iedereen ziet er leuk uit, maar de jury is het anoniem eens. Manuel en Sharon uit 1MHb winnen de prijzen! Wij willen alle leerlingen bedanken voor de gezelligheid en we wensen jullie veel succes in de komende jaren!