Open Dag

26 - 01 - 2019

Op zaterdag 26 januari heeft de open dag plaatsgevonden. Het was gezellig druk met ouders en leerlingen die zich kwamen oriƫnteren op een overstap van de basisschool naar het voortgezet onderwijs. Bij binnenkomst werden leerlingen en ouders hartelijk ontvangen, waarna ze met een plattegrond, al dan niet begeleid door een leerling, de school konden verkennen. Er werden in verschillende lokalen activiteiten georganiseerd en er was volop gelegenheid vragen te stellen aan leerlingen en medewerkers. In de aula was een marktopstelling waarbij leerlingen alles te weten konden komen over de talentvakken, werkweken, musical en de schoolband. De schoolband gaf ieder half uur een spetterend optreden voor alle aanwezigen. Ook werden er in de aula door een groep leerlingen van het vak Ondernemen voor het goede doel goodie-bags verkocht. Al met al een zeer positieve en geslaagde open dag op de Hof van Delft!