Open Huis groot succes!

Klik hier voor meer foto's van het open huis

Op zaterdag 28 januari konden leerlingen uit groep 7 en 8 van omliggende basisscholen een bezoek brengen aan ons Open Huis. In een gezellige en drukke aula kwamen leerlingen met hun ouders, opa, oma , broer(tjes) en/of zus(jes) binnen en kregen een tasje met informatie en een plattegrond van de locatie. Eenmaal op pad door de aula naar de verschillende lokalen moesten de drones van T&T worden ontweken en werd er af en toe gestopt voor een muziekoptreden en/of een kop koffie/thee. In alle vaklokalen waren, buiten de vakdocenten, tal van leerlingen aanwezig om de bezoekers te informeren over wat er allemaal op school gedaan wordt. De leerlingen van groep 7 en 8 konden ook allerlei proefjes, opdrachten en puzzels doen om hun aanwezige kennis van een vak al een beetje te toetsen. Het was een fantastisch Open Huis met een hoop blije gezichten en een gezellige sfeer.

Bedankt aan alle collega's maar vooral ook leerlingen die hebben geholpen deze dag tot een succes te maken!

Tim van Haeften - teamleider onderbouw