Schaatsen solidariteit

Collega Roos Weber heeft dinsdag 31 januari een bijzondere prestatie geleverd. Zij heeft de alternatieve Elfstedentocht gereden in Oostenrijk: 200 kilometer schaatsen op 1 dag op de Weissensee! Roos heeft dit weten te volbrengen in 11 uur en 47 minuten. Tijdens de grote pauze hebben de leerlingen op een groot scherm in de aula live meegekeken en werd er gratis warme chocomel uitgedeeld.

Later dit schooljaar zal er een goededoelendag zijn op school en dit hebben we aan deze schaatsactie verbonden. Roos Weber heeft geschaatst voor Kinderhulp Afrika en Nafasi welfare home. Leerlingen hebben een sponsorformulier gehad om geld op te halen voor deze stichtingen die kinderen in Afrika een fijn thuis geven.