Franse Dag

09 - 11 - 2017

Donderdag 9 november vierden we voor het derde jaar de Dag van de Franse taal op de locatie Molenhuispad. In de lessen Frans werd er geluisterd naar muziek van dit moment, geproefd van de door de leerlingen thuis gemaakte tarte tartin en crêpes, Eiffeltorens nagetekend met potlood en geodriehoek, gepuzzeld en enthousiast meegedaan met de kahootquiz die geheel in het teken stond van Frankrijk. Bovendien waren er veel andere vakken die inhoudelijk een Frans tintje aan hun les hebben weten te geven. Reactie van de leerlingen: kunnen we dit niet vaker doen? Er waren zelfs Franse heerlijkheden in de personeelskamer. Iedereen die iets heeft bijgedragen aan het welslagen van deze dag: hartelijk bedankt!