Beste leerling van groep 8,

Binnenkort ga je naar het voortgezet onderwijs. Het kiezen van een school is spannend, maar vooral ook leuk. Goed dat je onze website bezoekt. Zo krijg je alvast een eerste indruk van onze school.

• Als je een vwo- of havo-advies krijgt van je basisschool, dan kijk je bij de locatie Molenhuispad. Heb je belangstelling voor het technasium? Dan is het belangrijk de voorlichting van het technasium te bezoeken. Ben je geïnteresseerd in het gymnasium? Dan kun je met een vwo-advies al in klas 1 kiezen voor het gymnasium.

• Heb je een mavo-, mavo/havo- of havo-advies? Dan is de locatie Hof van Delft interessant voor jou.

• Als je een advies voor de beroepsgerichte leerwegen (vmbo-gl/kbl/bbl) krijgt, ontdek dan de vele mogelijkheden die onze locatie sc Delfland je biedt. Vergeet niet, dan ook even op de aparte website van sc Delfland te kijken.

Kom kennismaken!

Op de pagina Voorlichtingsdata kun je zien welke activiteiten we voor jou organiseren en wanneer je onze school kunt bezoeken. Je kunt dan al je vragen stellen en zelf komen kijken of het CLD bij jou past.

Graag tot ziens!

CLDlive.nl voor groep 8

Past het CLD bij jou? Kijk eens rond op de speciale website CLDlive.nl voor jou en je ouders. Je kunt er vlogs, vakpresentaties en proeflesjes bekijken.

Ga naar CLDlive.nl

Virtuele tours

Loop online door het gebouw om de school te verkennen. Leuk om alvast te zien waar je wilt gaan kijken als je naar ons open huis komt!

mavo/havo | Hof van Delft

havo/vwo | Molenhuispad

Locatievideo's

Bekijk een locatievideo om een indruk te krijgen van de school:

mavo/havo | Hof van Delft

havo/vwo | Molenhuispad